اجرای سرود خیابانی در هفته دفاع مقدس 

اجرای سرود خیابانی در هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
علی عبدی نسب گفت: یکی از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس، اجرای سرود خیابانی توسط بچه های مسجدی گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصباح  است.

«علی عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: یکی از ویژه برنامه های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس، اجرای سرود خیابانی با محوریت سرودهای دفاع مقدس توسط بچه های مسجدی گروه سرود کانون فرهنگی هنری مصباح  است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران بیان کرد: این ویژه برنامه روز پنج شنبه و در جوار گلزار شهدای شهر علی آباد اجرا می شود تا با این اقدام به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کنیم.

وی تولید محتوا در فضای مجازی را یکی از برنامه های شاخص کانون در هفته دفاع مقدس قلمداد کرد و افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، معرفی کتاب هایی از زندگی شهدا است.

عبدی نسب ادامه داد: به همین منظور عکس نوشته های حاوی بخشی از زندگی نامه شهدا همراه با عنوان کتاب زندگی نامه آنها تهیه شده که در فضای مجازی منتشر می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران ابراز کرد: علاوه بر این با کمک جوانان مسجدی عضو کانون فرازهایی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای محله مسجد را تهیه کرده ایم که با استفاده از بستر فضای مجازی در حال نشر این وصایا هستیم.

وی اظهار کرد: همچنین با کمک اعضای کانون، مسجد متناسب با هفته دفاع مقدس فضاسازی شده و روزانه نواهای دفاع مقدس از بلندگوهای مسجد پخش می شود.

عبدی نسب در خاتمه با اشاره به تلاش دشمنان در معرفی الگوهای ناشایست به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، آشنایی نوجوانان و جوانان با ارزش های دفاع مقدس و آرمان های شهدا است تا از این طریق بتوانیم الگوهای شایسته ای را به آنها معرفی کنیم.

پایان پیام/ 586